News Update SHINee s BACK! SHINee (ชายน ) กล บมาแล ว! ก บอ ลบ มเต มช ดท 4 Odd (อ อด) พร อมเพลงเป ดต ว View (ว ว) ถ ายทำท ประเทศไทย!! LANEIGE แบรนด ความงามรด บพร เม ยม ช นนำจากประเทศเกาหล จ ดงาน Sleepless oscar ballots Beauty with Water Sleeping Mask เป ดต ว 2 ผล ตภ ณฑ ใหม ล าส ด ปล กพล งความช มช นพ ส ทธ เพ ยงช วข ามค น!!! เตร ยมจ ดไฟด เอ นเอ J Rock ให ล กโชนข นอ กคร งใน J-DAY DNA of J-ROCK Vol.1 คร งแรกก บการเย อนไทยของ เฮย ด (heidi.) และ เดฟสไปร ล (defspiral) 30 พฤษภาคม 2558 ท Live House Studio Bangkok SM True ตอกย ำกระแสบอยแบนด แห งย ค EXO ในคอนเส ร ต TrueMove H presents EXO PLANET #2 The EXO luXion- in BANGKOK 20-21 ม ถ นายนน LANEIGE คว าต ว เคน-ภ ภ ม , วาววา-ณ ชาร ย ร วมงาน Sleepless Beauty with Water Sleeping Mask 15 พ.ค.น ท สยามพารากอน ท พศ ลป นอ ลเทอร เนท ฟ รวมต วระเบ ดความม นส ใน Exclusive Alternative Party 10 พฤษภาคม น ส ดยอดบอยแบนด ส ญชาต อ งกฤษในตำนานวง BLUE ประกาศจ ดคอนเส ร ตเอเช ยท วร ในรอบ 10 ป ในคอนเส ร ตร ย เน ยน Blue Live in Bangkok 2015 ททท.คว าพระเอกส ดฮอต มาร โอ เมาเร อ ด งแฟนคล บแดนม งกร ร วมบ นล ดฟ าท องเท ยวแบบว ถ ไทยพร อมปาร ต ด นเนอร ส ดประท บใจ พล กตำนาน เทพเจ าแห งโลกตะว นออก ในเม องไทย ! TVXQ! SPECIAL LIVE TOUR T1ST0RY oscar ballots IN BANGKOK 30 พฤษภาคมน ณ อ มแพ ค อาร น า เม องทองธาน ม นต ชาล ดา ร วมเผยเทรนด ถ ายร ปร บซ มเมอร
London October 9, 2013 Viacom International Media Networks (VIMN), a division of Viacom Inc. (NASDAQ: VIAB, VIA), and Twitter today announced an international partnership on Twitter Amplify , a program through which the companies will deliver social video advertising campaigns around the biggest programs and live events across VIMN s platforms, including MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, Paramount Channel and more.
The partnership will launch with the 2013 MTV EMA , airing live across MTV channels around the world from Amsterdam s Ziggo Dome on Monday, 11 November at 3am (WIB), oscar ballots 4am (SIN/HK/PH/MAL) . MTV will offer sponsorship oscar ballots opportunities around real-time highlights of the show s most buzzworthy performances, unexpected oscar ballots moments, exclusive backstage interviews and more via its Twitter accounts with followers in more than 170 countries and territories worldwide.
The 2013 MTV EMA is a global phenomenon and one of the few live entertainment events that drives Twitter activity across entire continents, said Chris Shaw, Executive Vice President and Managing Director of BeViacom, VIMN s ad sales unit. We re thrilled oscar ballots to be pioneering oscar ballots this initiative in Europe and across the world, creating a truly unique oscar ballots opportunity for marketers looking to join the global youth conversation around the 2013 MTV EMA .
Glenn Brown, Senior Director of Twitter Amplify, said: “We are excited to build on the success of our US Twitter Amplify partnership with Viacom by rolling it out internationally, oscar ballots including across the UK and Europe. The EMAs are the perfect way to start the program, allowing brands to tap into the conversations already happening on Twitter by offering people highlights and exclusive content across all devices. oscar ballots
VIMN s shows and events consistently drive significant activity on Twitter. Outside the U.S., MTV has 10.8 million Twitter followers, and the 2012 MTV EMA delivered oscar ballots record tweets oscar ballots during the show (5.7 million), up +104% vs. 2011. The show also drove 32 worldwide oscar ballots trending topics on Twitter, at times notching eight of the top 10 trending topics during the show s premiere broadcast.
The 2012 MTV EMA blew away the competition on Trendrr’s social charts, ranking as the most social oscar ballots program of the night in the U.S. with more than 5.5 million mentions oscar ballots around the U.S. airing on MTV2 nearly triple the most socially active audience during the 2012 U.S. election coverage.
In June 2013, MTV Japan worked with Twitter to launch Twitter Mirror at this year s 12th annual MTV Video Music Awards Japan (VMAJ), making it the first music and entertainment platform to launch this social media technology for such large-scale events not only in Japan, oscar ballots but in Asia. Twitter Mirror gave fans exclusive live backstage access to the VMAJ, by enabling celebrities to snap photos oscar ballots backstage during the red carpet event and instantly post them online. Tweets oscar ballots were posted through MTV Japan s official Twitter account, accompanied by the hashtags #VMAJ.
Leave a Reply Cancel reply
Scroll To Top
No comments:
Post a Comment